cocktailskolans priser

SveaWebPay

Cocktailskolans bartenderutbildning från 562kr per månad!

Vi erbjuder dig möjligheten att komma igång med din bartenderutbildning direkt! Du kan delbetala varje månad med SveaWebPay, vilket innebär att du väljer en delbetalningsplan på 3, 6, 12, 18 eller 24 månader och har möjlighet att få upp till 12 månaders räntefri delbetalning.

Genom att ansluta dig till SveaWebPay ger du dig själv möjligheten att direkt kunna börja utbilda dig!

Varför vänta! Anmäl dig idag!

Vem kan delbetala med SveaWebPay?

Du måste ha ett svenskt personnummer och en svensk adress.

SveaWebPay tolererar inga betalningsanmärkningar.

Kreditbedömningen görs endast av SveaWebPay och Cocktailskolan har ingen insyn i deras bedömning.

Fler frågor kring delbetalning och fakturor hänvisas till SveaWebPay

Varför SveaWebPay?

checkmark Det finns ingen anledning att betala fullpris direkt!

checkmark 12 månaders räntefri delbetalning!

checkmark Ett så lågt pris som 562kr per månad för en komplett bartenderutbildning!

checkmark Enkelt att komma igång, du gör det när du anmäler dig!

anmäl dig nu
sideContent top

Anmälan kan göras på vår hemsida, ringa till oss eller via ett mail.

Mailar ni in er ansökan så tänk på att ni måste ange för- och efternamn, din adress och vilken kursstart du är intresserad av. Vill du läsa någon av våra tillvalskurser (vinutbildning och/eller flairutbildning) så lägger du till det i ditt mail. Du kan även bestämma dig när du är på skolan.

I mån av plats så tar vi in anmälningar gjorda hela vägen fram till kursstart men eftersom din plats inte kan garanteras förrän du betalt anmälningsavgiften är det en bra idé att anmäla sig i god tid.

Betalningsvillkor

Efter att du anmält dig och fått en bekräftelse på att du kommit in på önskad kursstart betalar du in anmälningsavgiften, 1500:- på vårt bankgiro 881-2398.

Därefter skickar vi ut en faktura till dig på resterande belopp, som ska betalas ca. tre veckor före kursstart, eller så snart som möjligt beroende på när du anmält dig.

Betalningen ska vara oss tillhanda senast första skoldagen. Anmäler du dig dagarna innan kursstart, betalar du kontant på skolan.

Du kan även få delbetala, du betalar då anmälningsavgiften som ovan, men får resterande belopp uppdelad på två betalningstillfällen enligt fakturan.

Kompisrabatt

Vi uppmuntrar alla att läsa kursen med en god vän. Tänk att stå i baren och blanda drinkar med en kompis, eller att plugga långa kvällar med någon du känner väl.

Cocktailskolan erbjuder därför en rabatt för de som anmäler sig till kursen med sina vänner.

Skriv ett meddelande med antalet vänner och deras namn när du anmäler dig så får ni vår rabatt.

2 vänner - 200kr | 3 vänner - 300kr | 4 vänner - 400kr | osv.