Utbildningar

sveawebpay

SveaWebPay

Cocktailskolans bartenderutbildning från 562kr per månad!

Vi erbjuder dig möjligheten att komma igång med din bartenderutbildning direkt! Du kan delbetala varje månad med SveaWebPay, vilket innebär att du väljer en delbetalningsplan på 3, 6, 12, 18 eller 24 månader och har möjlighet att få upp till 12 månaders räntefri delbetalning.

Genom att ansluta dig till SveaWebPay ger du dig själv möjligheten att direkt kunna börja utbilda dig!

Varför vänta! Anmäl dig idag!

Vem kan delbetala med SveaWebPay?

Du måste ha ett svenskt personnummer och en svensk adress.

SveaWebPay tolererar inga betalningsanmärkningar.

Kreditbedömningen görs endast av SveaWebPay och Cocktailskolan har ingen insyn i deras bedömning.

Fler frågor kring delbetalning och fakturor hänvisas till SveaWebPay

Varför SveaWebPay?

checkmark Det finns ingen anledning att betala fullpris direkt!

checkmark 12 månaders räntefri delbetalning!

checkmark Ett så lågt pris som 562kr per månad för en komplett bartenderutbildning!

checkmark Enkelt att komma igång, du gör det när du anmäler dig!

anmäl dig nu
sideContent top

Villkor

Svea Ekonomi AB erbjuder er att, efter godkänd kreditprövning som sker efter ni fyllt i personuppgifterna i kassan, teckna ett kontokreditavtal på de villkor som framgår av de allmänna villkoren till bilagt kontoavtal. Ett kontoavtal innebär att ni får en kredit som ni kan använda till inköp hos till Svea anknutna leverantörer. För varje tillfälle ni betalar till Svea så kan ni disponera motsvarande kreditutrymme som ni amorterar för andra inköp under den tid som kontokreditavtalet gäller. Krediterbjudandet gäller det belopp som anges i kontoavtalet. Kredittiden väljer ni genom att kryssa i det alternativ som passar er bäst. Ni åtar er att inom kredittiden återbetala hela krediten. Det innebär att ni varje månad måste betala minst den summa som framgår av det val ni gjort. Självklart kan ni betala mer eller betala hela krediten på en gång utan att detta kostar något extra. Om ni vill utnyttja kontokrediten under kredittiden för andra köp kommer – för att krediten skall vara slutbetald inom den avtalade kredittiden - den lägsta månadsbetalningen att höjas. Desto kortare kvarvarande kredittid desto högre lägsta månadsbetalning. Vill ni ha kvar samma lägsta månadsbetalning kan ni kontakta Svea på telefon 08 – 51493113 och ansöka om förlängd kredittid. Av datatekniska skäl kommer Svea, om ni utnyttjar kontokrediten för flera inköp att tills vidare fakturera er separat för de olika köpen. Självklart slipper ni i så fall att betala för mer än en aviseringsavgift per månad. Om ni inte särskilt meddelar Svea kommer Svea att för er räkning att betala era inköp hos Cocktailskolan. Har Du några frågor så kan du ringa 08 – 51493113 för närmare information.

Exempel på effektiv ränta vid köp om 10,000 kr upplagt på 12 månader, 0 % ränta, 195 kr uppläggningsavgift och 29 kr aviavgift i enlighet med Konsumentverkets riktlinjer är 10,68 %.

Läs mer om allmänna villkoren på:

sideContent bottom