Priser

• Dryckesutbildning
  • Free-Pouring
  • Speedmixing

Kursmaterialet (boken Baren) ingår också i priset.

Hos oss ingår alkohollagsutbildning, baristautbildning, serveringsutbildning, vinutbildning och flairutbildning i priset.

Hos oss får du en utbildning av hög klass till ett mycket bra pris.

Prisgaranti

Som enda skolan lämnar vi prisgaranti, finner du mot förmodan en billigare motsvarande utbildning hos någon annan så ger vi dig samma pris.

Prisgarantin gäller mot våra konkurrenter med bartenderutbildning i Sverige.

Meddela oss i så fall med ett mail till info@cocktailskolan.se

Garantin upphör efter det att du börjat betala på din kurs.

Delbetalning

Dela upp betalningen utan extra kostnad. Kontakta skolan för mer information: info@cocktailskolan.se.

Utbildningen

Kurstiden är 4 veckor på skolan där vi varvar teori med praktik i våra kompletta barer, därefter gör du mellan 2-3 veckors praktik ute i arbetslivet, vi har praktikplatser på restauranger, hotell och pubar i Göteborg eller om ni önskar, någon annanstans i Sverige.

Vid avslutad godkänd kurs får du Cocktailskolans internationellt gångbara certifikat/diplom ett på svenska och ett på engelska. Med det kan du söka jobb över hela världen.

Läs vår kursplan här

anmäl dig nu